onsdag 24. september 2014

Dåpskaker

I helgen som var lagde jeg to dåpskaker :) Nå er konfirmasjonstiden over og det er mange dåpskaker som står på planen framover, i tillegg til noen babyshower- og bryllupskaker ;)
 Kaken til Cedrik Andrè er en kake av sukkerbrød med vaniljekrem og bringebær. Den er trukket og pyntet med sukkerpasta. Da noen i dåpsbarnets familie er allergisk mot nøtter er sukkerpasta et godt alternativ! Dette er den 4. kaken jeg lager til denne slekta. Det er veldig moro når man får bestillinger av folk som er fornøyde som enten av bestilt kake av meg før eller smakt i andres selskaper ;)

Kaken til Linnea Marie er også av sukkerbrød, men er istede fylt med oreokrem :)
Her har jeg brukt marsipan og all pynt er i marsipan utenom diamanten på sløyfen, den er ikke spiselig.

Håper du finner noe du liker på bloggen min! 

Anette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen en liten kommentar :)