onsdag 17. september 2014

Smakfull bylørdag i Lillestrøm


Lørdag 13. September deltok jeg på Smakfull bylørdag i Lillestrøm! Smakfull bylørdag er en europeisk matfest som blir arrangert i Lillestrøm en gang i året. Hele byen var spekket med gode tilbud inne på senteret og ute i gatene var det fult av boder og telt med forskjellige godsaker! Alt i fra spekepølser og godterier, til kaker som jeg stilte ut :) 

Legger her ved bilder av det jeg stilte ut og solgte på min stand! (i alt stresset var det noe jeg glemte å ta bilde av, i tillegg til bilde av standen min. :/ )
 Marsipan kake pyntet med en enkel rose og bord i tricot mix :)

 "Et lite mirakel"-kaken er truket med marsipan og all pynt er i marsipan

 Leopardkake med sukkerpasta. Flekkene er malt på med gelefarger :)

 Putekaken var den første kaken jeg solgte på lørdag og det var vel den jeg ble mest fornøyd med selv også!


I tillegg til kakene jeg lagde, hadde jeg laget 150 cupcakes også. Hvorav 80 av de ar minicupcakes til å gi ut som smaksprøver! De forsvant fem minutter etter boden var åpnet! ;D

Det var veldig hyggelig å se så mange fjes og så mange som viste interesse for det jeg driver med!
Hadde satt stor pris på om dere la igjen noen ord i kommentarfeltet! :)

Husk!

Hvis du vil bestille en kake hos meg vær tidlig ute, da det er stor pågang for tiden! Jeg er bare en person (foreløpig!) så det er begrenset hvor mange bestillinger jeg kan ta på meg!

:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen en liten kommentar :)