mandag 2. desember 2013

Dette er meg!

Hei, dere kakeglade mennesker.

Jeg har lenge tenkt på å skaffe meg en blogg, og det er flere som har savnet det.



Dere som ikke kjenner meg fra før:

Mitt navn er Anette, jeg er 27 år og mamma til verdens beste 4-åring :) Da jeg gikk hjemme i permisjon 2009-10 begynte jeg å eksprimentere litt med kakebaking og kakepynting. Etter hvert som jeg ble bedre begynte etterspørselen å komme, og jeg begynne derfor å bake til venner og bekjente.
Jeg er selvlært og langt i fra utlært, jeg lærer og blir bedre for hver eneste kake jeg lager!

Denne bloggen kommer til å vise mine kaker og de som vil følge meg eller legge igjen hyggelige kommentarer er hjertelig velkomne til det :)

1 kommentar:

  1. Hei. Tar du i mot en bestilling på prinsesse kake/ hello kvitte kake til onsdag 25 juni? Ring meg gjerne på 92 45 00 70 :) mvh Anne.

    SvarSlett

Hyggelig om du vil legge igjen en liten kommentar :)