søndag 23. februar 2014

75 år

På onsdag fikk jeg en forespørsel om å lage en kake til ei som fyller 75 år. Jeg liker helst å få kakebestillinger en uke i forveien slik at jeg får planlagt roselaging og baking inn i min ellers så hektiske hverdag. Men man får til det man vil få til ;) Lagde denne på fredag formiddag.
Dette er en marsipankake fylt med bringebærkrem og friske bringebær. Rosene, liljene og tallene er håndlaget, mens resten av pynten er utstikkere av forskjellige slag. Fargen har jeg blandet med rosa og en tvist med lilla.

Jeg har gjort en liten endring her på bloggen slik at det skal være enklere å legge igjen kommentarer hvis noen har lyst til det :) Skjønte det ikke var så lett tidligere ;)

God søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen en liten kommentar :)