onsdag 30. april 2014

Birdcage!

Først må jeg si at jeg er veldig takknemlig! Bloggen har nemlig bikket 3000 besøk! :) Tusen takk til dere som er innom, hyggelig at noen gidder å følge med på alle disse kakene :p
Følg meg gjerne på facebook hvis du ikke allerede gjør det:

I går lagde jeg denne birdcage-kaken til min kjærestes søster.
Når jeg lager kaker til familie, venner og bekjente, og har frie tøyler `tar jeg litt av`. 

Dette er en kake av sukkerbrød i 6 lag fylt med sjokoladekrem og friske bringebær. Den er trukket med marsipan, pynten er i marsipan og gumpaste. For å lage strimlene av marsipan bruker sugargun som lager jevne og fine strimler. Blomstene er laget med forskjellige utsikkere/pregere. Resten av pynten er håndlaget :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen en liten kommentar :)